Показать сообщение отдельно
Старый 15.11.2017, 16:56   #887
kmut
Дастеровод - в почете
 
Аватар для kmut
Подробнее

Онлайн: kmut вне форума
Был(а): 2021-10-13 20:00
Адрес: Russia
Автомобиль: RD F2 2.0 MT 4x4
По умолчанию Re: ДАСТЕР - 2017. Обсуждение!!!

Новость о новом, кривой перевод, но смысл понятен
+ Нажмите здесь, чтобы увидеть скрытый текст
Цитата:
Dacia Duster напомнил на причину из-за рупора на колесе

Перемещение рупора в Dacia Duster также вызвало проблему с калибровкой электрической системы, которая может вызвать дым и / или неадекватную работу передней подушки безопасности для водителя. Вот почему мы отозвали 2473 машины из Румынии.


«Дачия определили неправильные проклейки электрической системы может рога, которые могут привести к потере его функции и / или внешнему вида дыма в контрольном роге на руле. В некоторых ограниченных ситуациях может возникнуть неисправность подушки безопасности водителя », - заявил автопроизводитель.

Ориентация на этот отзыв - 2,473 машины Dacia Duster, продаваемые в Румынии.

Благодаря последним усовершенствованиям Dacia Duster первого поколения, прежде чем перейти ко второму поколению, модель также была изменена, чтобы иметь рупор на рулевом колесе, до сих пор действие происходит, нажимая конец рычага сигнализации - элемент традиции который он провел более 40 лет в автомобилях Dacia.

Это изменение также вызвало проблемы с электроустановкой.

Как и в случае других напоминаний о сервисе, средство устранения сбоев является бесплатным и поддерживается изготовителем.

Как правило, клиенты пострадавших машин связываются с дилерами или свяжутся с ними для обслуживания гостей. В любом случае зарегистрированные владельцы автомобилей Dacia могут также связаться со своими официальными дилерами и сетью ремонтников, чтобы проверить, нацелены ли их автомобили на эту кампанию отзыва.


Оригинал
+ Нажмите здесь, чтобы увидеть скрытый текст
Цитата:
Dacia Duster, rechemat in service din cauza claxonului pe volan

Mutarea claxonului pe volan pentru Dacia Duster a venit si cu o problema de dimensionare a instalatiei electrice, fapt care poate genera fum si/sau functionarea necorespunzatoare a airbag-ului frontal pentru sofer. Din acest motiv sunt rechemate in service 2.473 masini din Romania.


“Dacia a identificat posibilitatea dimensionarii incorecte a sistemului electric al claxonului, ceea ce poate provoca pierderea functiei acestuia si/sau aparitia de fum la nivelul comenzii claxonului de pe volan. In anumite situatii limitate poate apare o disfunctionalitate a airbag-ului sofer”, a anuntat producatorul auto.

Vizate de aceasta rechemare sunt 2.473 masini Dacia Duster comercializate in Romania.

Odata cu ultimele imbunatatiri aduse primei generatii Dacia Duster inainte de trecerea la a doua generatie, modelul a fost modificat inclusiv pentru a avea actionarea claxonului pe volan, pana la acest moment actionarea facandu-se prin apasarea in capatul manetei de semnalizare – un element de traditie care a tinut timp de peste 40 de ani la automobilele Dacia.

Iata ca aceasta modificare a venit si cu probleme la instalatia electrica.

La fel ca si in cazul altor operatiuni de rechemare in service, remedierea defectului este gratuita, fiind suportata de fabricant.

In mod normal clientii masinilor afectate au fost contactati sau urmeaza sa fie contactati de catre dealeri pentru a fi invitati in service. In orice caz, posesorii de masini Dacia vizate de recall pot contacta si ei reteaua oficiala de dealeri si reparatori pentru a verifica daca automobilele lor sunt vizate de aceasta campanie de rechemare in service.

AICI poti vedea toate campaniile importante de rechemare facute de producatorii auto, pe piata din Romania.


---------- Добавлено в 16:56 ---------- Предыдущее написано было в 16:52 ----------

И ещё одна.

Перевод
+ Нажмите здесь, чтобы увидеть скрытый текст
Цитата:
Renault значительно уменьшил предложение дизеля. Вместо этого он запускает несколько электрических и даже гибридов

Группа Renault будет массово сокращать поставки дизельных двигателей и запускать больше электромобилей, даже некоторые гибриды - известно, что Renault Nissan Alliance пока не полагался на гибриды, предпочитая 100% электромобили. Из трех семейств дизельных двигателей группа Renault останется с одним семейством дизельных двигателей, а поставки дизельных двигателей в целом будут сокращены на 50% к 2022 году, заявила французская компания на презентации плана пятилетнее действие (2017-2022 годы).


Согласно плану, показанному в пятницу, 16 октября 2017 года, Renault будет иметь 8 электромобилей и 4 гибрида в диапазоне к 2022 году. В общей сложности 12 моделей Renault будут иметь автономные функции управления, как это предлагается концепцией Symbioz, которую мы здесь представили.

Также к 2022 году будет электрифицировано около 60% диапазона. Все бензиновые двигатели будут переключены на микрогибридную систему (по крайней мере), то есть пуск / останов и восстановление энергии тормоза. В настоящее время у некоторых линейных бензиновых двигателей этого нет.

Тем не менее, для дизелей, которые останутся в ассортименте Renault, они будут инвестировать в технологию SCR (селективное каталитическое восстановление), то есть обработку выбросов дизельного топлива AdBlue (мочевина).

Еще одной важной новинкой является расширение ассортимента Kwid, которое в настоящее время производится в Индии и Бразилии для местных рынков. Kwid будет развиваться и будет иметь в общей сложности четыре производных. Пока неясно, как это произойдет. Семья Logan, скорее всего, будет следовать, включая хэтчбек, перерыв, пикап и MPV, а также внедорожник - все на одной платформе (первоначально известной как платформа Logan, затем платформа B0). Для Kwid эта стратегия не может быть применена, но аналогичная. Мы это увидим.

Ряд доступных автомобилей Renault теперь называется «глобальным доступом» и включает в себя три семейства транспортных средств (впервые введенные в этой форме): семья Квид, семья Логанов и семья Дюстер. Это означает, что мы должны ждать диверсификации как в Квид, так и в Логане, но также и в Duster. Для «семьи Логана» некоторые подсказки уже даны.

Renault запустит новый компактный внедорожник. Скорее всего, это будет модель, размещенная между Captur и Kadjar и будет выглядеть как купе, стиль BMW X4 (немного меньше).

Этот пятилетний план направлен на диверсификацию ассортимента и увеличение продаж на 40% - с 3,5 миллионов единиц в 2016 году до более 5 миллионов единиц в 2022 году. Renault ожидает, что продажи в Европе останутся стабильными за все эти годы, но рассчитывают на значительное увеличение в Африке - на Ближнем Востоке - в Индии, в Евразии, в Азиатско-Тихоокеанском регионе и в Латинской Америке.




Оригинал

+ Нажмите здесь, чтобы увидеть скрытый текст
Цитата:
Renault reduce masiv oferta diesel. In schimb lanseaza mai multe electrice si chiar hibride

Grupul Renault va reduce masiv oferta de motoare diesel si va lansa mai multe masini electrice, chiar si unele hibride – cunoscut fiind faptul ca Alianta Renault Nissan nu a mizat pe hibride pana acum, preferand automobile 100% electrice. Din trei familii de motoare diesel, Grupul Renault va ramane cu o singura familie de propulsoare pe motorina, iar oferta de motorizari diesel, per ansamblu, va fi redusa cu 50% pana in 2022, a anuntat compania franceza, cu ocazia prezentarii unui plan de actiune pe cinci ani (2017-2022).


Conform planului dezvaluit vineri, 16 octombrie 2017, Renault va avea 8 autovehicule electrice si 4 hibride in gama pana in 2022. Un total de 12 modele Renault vor avea functii de conducere autonoma – dupa cum sugereaza conceptul Symbioz pe care l-am prezentat AICI.

Tot pana in 2022 circa 60% din gama va fi electrificata. Toate motorizarile pe benzina vor fi trecute la sistem micro-hibrid (cel putin), adica sistem start/stop si recuperarea energiei la franare. In prezent unele motorizari pe benzina de intrare in gama nu au asa ceva.

Pentru diesel-urile care vor ramane totusi in gama Renault va investi in tehnologia SCR (Selective Catalytic Reduction), adica tratamentul emisiilor diesel cu AdBlue (uree).

O alta noutate importanta tine de expansiunea gamei Kwid, momentan produs in India si Brazilia pentru pietele locale. Kwid va evolua si va avea un total de patru derivate. Ramane de vazut cum se va intampla acest lucru. Cel mai probabil va fi urmat modelul familiei Logan, care a ajuns sa includa si un hatchback, si un break, si un pick-up, si un MPV, si un SUV – toate pe aceeasi platforma (cunoscuta initial ca platforma Logan, apoi platforma B0). Pentru Kwid nu poate fi aplicata intocmai aceasta strategie, ci una asemanatoare. Vom vedea in timp ce inseamna asta.

Gama de masini accesibile a Renault se numeste in prezent „global access” si include trei familii de vehicule (prezentate pentru prima oara in aceasta forma): Familia Kwid, Familia Logan si Familia Duster. Asta inseamna ca trebuie sa ne asteptam la diversificare atat la Kwid, cat si la Logan, dar si la Duster. Pentru „Familia Logan” niste prime indicii au fost date deja, dupa cum poti citi AICI.

Renault va lansa si un nou SUV compact. Cel mai probabil va fi un model plasat intre Captur si Kadjar si va avea aspect de coupe, stil BMW X4 (doar ca putin mai mic).

Acest plan cincinal are ca scop diversificarea gamei si cresterea vanzarilor cu 40%, de la 3,5 milioane unitati in 2016 la peste 5 milioane unitati in 2022. Renault se asteapta ca vanzarile din Europa sa ramana stabile in toti acesti ani, dar mizeaza pe cresteri majore in Africa-Orientul Mijlociu-India, Eurasia, Asia-Pacific si America Latina.
  Ответить с цитированием

Это может быть интересно

Дастершоп77.ру - всё для Рено Дастер!